Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] ASV prośba o analize logów notlauf

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] ASV prośba o analize logów notlauf

    georgg, no to siup

  • #2
    [O1] ASV prośba o analize logów notlauf

    Witam, jestem od niedawna posiadaczem pierwszej skody w swoim życiu.
    Niestety przy jeździe próbnej przed zakupem nie złapał notlaufa teraz to się sporadycznie dzieje a po wycięciu kata coraz częściej. Za drugim notlaufem pod rząd zapala się nawet chcek.
    Sztanga się rusza, w teście na vagu to zaobserwowałem.
    Błedy jakie są to:
    -18263
    -17965
    Auto robi 100 w 11 sekund. i rozpędza się jak nie złapie notlaufa do 180.
    Logi:
    403 Forbidden tu był notlauf
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden

    Proszę o poradę.
    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      urbi_spod, dziwne, że czasem jest notlauf jak masz mega przeładowanie. Daj komplet logów i jeszcze do tego BS. Na początek logi sprawdź całą instalacje podciśnienia.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz


      • #4
        Komplet logów to znaczy które grupy? dynamiczne?
        BS? to basic settings tak, którą grupę?
        Przepraszam ale to mój pierwszy raz jeśli chodzi o diagnostyke vag.
        Podciśnienie, czyli najlepiej wymienić wszystkie wężyki a co z N75?

        Komentarz


        • #5
          urbi_spod, dobrze się orientujesz Narazie zrób logi i nic nie wymieniaj - ewentualnie sprawdź wężyki tak jak pisałem.

          BS: 000,003,004,011
          statyczne: 000,001,003,004,007,013,010,018,023
          dynamiczne: 001,003,004,008,010,011
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz


          • #6
            A po co robić kolejne logi jak w tych widać że ciśnienie dochodzi bezwzględne dochodzi do 2,4 bara. Lepiej od razu nurkować pod maskę ustawić VAG na basic setnigs na 11 i patrzeć czy sztanga się rusza ,ale raczej wg mnie stoi na maxie. [youtube]watch?v=mtBS_utF9Lo[/youtube]

            Komentarz


            • #7
              jak coś to 1,4 bara Generalnie to kolega pisze, że sztanga pracuje.. jak rusza nią ręką? może być wiele innych rzeczy więc niech machnie logi chociaż BS..
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz


              • #8
                Sztanga przy BS 11 rusza się jakieś 1,5cm i zmienia się dźwięk silnika na innej pozycji sztangi.
                ruch sztangi

                Komentarz


                • #9
                  Odepnij sztangę od gruszki i sprobój ja rozruszać ręcznie na pewno nie zaszkodzi i zrób komplet logów dla swojego silnika.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • #10
                    Co tam takie mokre wokoł sprezarki ?
                    Podlewałes czyms ?

                    Nie rób juz wiecej logów - szkoda meczyc fury.
                    Czyszczenie turbiny Cie nie ominie.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz


                    • #11
                      Użyłem wd40 żeby trochę rdza zeszła.

                      [ Dodano: Pon 22 Gru, 14 21:20 ]
                      Z racji,że dzisiaj czasu mało a ciemno szybko się zrobiło ze sprawdzeniem podciśnienia trochę słabo. Na pierwszy rzut ok wężyki ok.
                      Czy ten schemat jest właściwy dla ASV?

                      Logi zrobiłem tylko statyczne bo nie miałem nikogo do pomocy.
                      BS:
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden

                      statyczne:
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden
                      403 Forbidden
                      Załączone pliki

                      Komentarz


                      • #12
                        Uklad podcisnienia działa dobrze.
                        Czy 73 * to maxymalna temperatura do jakiej udalo Ci się nagrzac auto ?

                        Wyczyscisz sprezarke i bedziesz mogl smigac dalej.
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz


                        • #13
                          Rozgrzewa się bardziej dzisiaj miałem temp. 84.
                          Znalazłem odłączony wężyk od ciśnienia atmosferycznego przy filtrze powietrza i go wsadziłem dzisiaj.
                          Jak włączyłem 11BS to dzisiaj sztanga jakby mocniej pracowała i ani razu nie przeładował na trasie.
                          Obawiam się że poprzedni właściciel praktykował PSJ.
                          Czy jest szansa, że jak zostawię na dłużej w teście 11BS to sztanga się rozrusza?

                          Komentarz


                          • #14
                            Szansa jest. Aczkolwiek nie jest to rozwiązanie problemu.
                            Mam propozycje.... pojezdzij dynamiczne przez swieta i po nowym roku znow się wpadnij z logami dynamicznymi - 011,010,008
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam w Nowym Roku.
                              Pojeździłem dynamicznie rzadziej łapał przeładowanie, ale zauważyłem problem z hamulcami, mianowicie przy 3-4 naciśnięciu raz za razem pedał twardnieje i tracę siłę hamowania.
                              Dodatkowo zauważyłem że gdy lewą nogą przycisnę chwilę hamulec a prawa cały czas na gazie 2 tys obrotów trzymam to gdy puszcze hamulec i będę trzymał gaz w podłodze to przez co najmniej 3 sekundy auto przyspiesza jak bez turbo czyli prawie wcale.
                              Doczytałem że to może luźny króciec pompy vacuum i faktycznie poruszałem nim lata na wszystkie strony... od tego czasu gdy to obruszyłem łapie przeładowanie za każdym razem i ogólnie tragedia z turbo ładuje na maxa jakby sztanga stała w miejscu.
                              Co najdziwniejsze sztanga w 11BS cały czas się rusza.
                              403 Forbidden
                              403 Forbidden
                              403 Forbidden
                              403 Forbidden

                              Komentarz


                              • #16
                                urbi_spod, cały układ podciśnienia do sprawdzenia - na króciec to są różne metody lepsze i gorsze. Jedni kleją inni doklepują...
                                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                Komentarz


                                • #17
                                  Im wczesniej dasz sprezarke do czyszczenia tym lepiej. W tej chwili pracuje na granicy wytrzymalości.
                                  Do tego czasu raczej bym się delikatnie obchodzil z pedałem gazu.

                                  PS
                                  Zweryfikowanie ukladu podcisnienia nie zaszkodzi... ale w tym wypadku nie pomoze.
                                  Przemek
                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    alxxx, czy 2400 mbar to 1,4 bara czy jednak 2.4 bara?

                                    [ Dodano: Sro 07 Sty, 15 17:53 ]
                                    urbi_spod, bo w momencie gdy tylko czujnik pod pedałem hamulca zadziała(zapali światła, da sygnał do sterownika silnika) automatycznie odcina przyspieszenie i jak puścisz hamulec to przez ok 2 sekundy wszsystko wraca do normy.
                                    Hamowanie lewą nogą nie wchodzi w grę.

                                    PS. Stojąc na luzie bez ręcznego wciśnij prawą nogą hamulec i lekko gaz i spojrz co jest z obrotami, nie wyjdą wyżej niz 1250 RPM.

                                    Tak czy siak sprawdz podciśnienie począwszy od pompy podciśnienia aż do turbo przez EGRy, klapę gaszącą itp.

                                    U mnie podciśnienie przez dziurawy wężyk uciekało tak że hamulce były słabe i sztanga w ogóle nie pracowała i zdążyła się zastać i w tej chwili pozostaje tylko czyszczenie gdyż rozruszanie pomaga na około tydzień a nie mam ochoty co tydzień zdejmować gruszki chociaż juz 3 razy co tydzień to robiłem. :diabelski_usmiech

                                    Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                                    Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                                    Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                                    Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      2400 mbar to 1,4 bara + 1000 mbar atmosferycznego ciśnienia
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        rOBERTO795, o widzisz dzięki za odpowiedź

                                        Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                                        Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                                        Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                                        Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Ostatnio miałem trochę więcej czasu i zabrałem się za wymiane wężyków podciśnienia, oraz czyszczenia turbiny chemicznie Mr.muscle do piekarników, gdyż nie mam możliwości zostawić auta na 2 dni u mechanika póki co.
                                          Efekt, duża poprawa ale to jeszcze nie to:
                                          403 Forbidden

                                          Stwierdziłem, że sztanga chodzi lekko a na pewno ktoś przy niej grzebał więc w weekend ją wydłużyłem i teraz jest takie coś:

                                          403 Forbidden
                                          403 Forbidden
                                          403 Forbidden

                                          Zastanawiam się czy może jeszcze minimalnie wydłużyć sztangę.
                                          Jak dobrze czytam te logi to chyba przepływka umiera.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Generalnie zle ze pokreciles sztangą. Nie powinno sie tego robić. Sporbuj wrocic do ustawienia fabrycznego.... i zajmij sie tematem jak nalezy.
                                            W momencie kiedy regulacja cisnienia doladowania wroci do swiata zywych. Bedzie mozna ocenic czy prze[pływomierz jest trupem.
                                            Przemek
                                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Kręcenie sztangą to jak leczenie syfa pudrem. Opcje są dwie najbardziej prawdopodobna to ta że turbo się przycina druga że n75 się przycina lub ma niedrożny wężyk do dolotu. Czyszczenie turbo pomaga na od 3 miesięcy do roku w zależności od stylu jazdy. Bo przeważnie to turbo leje olejem po stronie zimnej spala ten olej i zasyfia zmienną geometrię i EGR. Do tego jak przy czyszczeniu zobaczysz rysy powstałe od pracy łopatek zmiennej to czyszczenie pomaga tylko na jakiś czas.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Jeżdżę 8 lat 1,9 TDI, ASV, seria, w Octavi I, nalatane 205 tys. km. Diesel ze zmienną geometrią turbo jest na trasy i szybką, w miarę dynamiczną jazdę, a nie do miasta.
                                                Kilka lat jeździłem nim 50 km w jedną stronę do roboty autostradą i zero problemów. Od pół roku jeżdżę po 15 km do roboty głównie po mieście i co chwila łapie notlauf.
                                                Silnik R18A2.
                                                http://www.dadrl.org.uk
                                                http://www.lightmare.org

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Bardzo często przyczyną zacinania się VNT są wtryskiwacze w kiepskim stanie, słabe rozpylanie będzie powodowało tworzenia się sporej ilości nagaru.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X